טיפ אחד פשוט לבטן שטוחה חטובה שתגרום לך לחייך מול המראה

שואלות אותי בכל מקום, ברחוב, בפייסבוק ובאינסטגרם שלי את השאלה הזאת : מיכל, תני לי טיפ אחד פשוט לבטן שטוחה וחטובה”… אז החלטתי לכתוב לך את הטיפ הכי טוב שאני יכולה .

טיפ אחד פשוט לבטן שטוחה : להתחיל מאימון לכל הגוף (אימון אינטרוולי)

טיפ אחד פשוט לבטן שטוחה

אימון נכון על כל הגוף יגרום לך להיפטר מאחוזי שומן ולחזק את כל השרירים בגוף. אם נעשה אימון רק באיזור הבטן ויש לנו לא מעט אחוזי שומן להוריד , לא נוכל לראות את העבודה שהשקענו.

ולכן, אני ממליצה קודם כל לשלב תוכנית של אימון אינטרוולי שעובד על כל הגוף. ורק אח”כ – לבצע אימונים ממוקדים שעובדים על חיטוב הבטן.

מה זה אימון אינטרוולי

אימון אינטרוולי זה אימון שעובד על עצימות גבוהה כאשר הסוד בתכנית הזאת, הוא שהיא בנויה על שילוב של תרגילים שעובדים יחד על שריפה קלורית ועל חיזוק, חיטוב ועיצוב.

זה גם מה שהופך את שייפ – אפ לתכנית סופר יעילה וממוקדת ,למרות שכל אימון בה אורך 10 דקות בלבד. אנחנו עובדות  כ- 2 דקות על כל תרגיל, כשבכל אימון יש 4 תרגילים.

בין כל תרגיל ותרגיל יש מנוחה של חצי דקה / דקה לפי הרמה שאת נמצאת בה (למטה אפרט על הרמות) ואנחנו עובדות בשיטת מחזורים קצרים בעצימות גבוהה.

העבודה על עצימות בעצם “מכריחה” את הגוף לעבוד בצורה אידיאלית.  ככה שגם אחרי האימון, נמשיך לשרוף קלוריות שזה יתרון משמעותי !

איך תוכלי לבצע תרגיל פלאנק בצורה נכונה

איך תוכלי להכין שייק ירוק ולהנות מעור פנים זוהר


6 המאכלים המומלצים – לשלב בתפריט לחיטוב

שלוש הרמות בתכנית

ברמת המתחילות היה לי חשוב להכניס אותך לכושר בצורה הדרגתית ולהרגיל אותך להתמיד בשגרת אימון.

רוב הנשים מתקשות לעשות את הצעד הראשון. ובגלל זה, היה לי חשוב לבנות לך תוכנית שאת יכולה ליישם גם אם את לא בכושר בכלל.

 18 אימונים שלמים וסה”כ 72 תרגילים 

– תקבלי גישה לתכנית 24/7 אונליין מתי שנוח לך

– כל אימון אורך 10 דקות בלבד

לרמת המתקדמות את כבר מגיעה אחרי שאת מורגלת לשגרת האימונים. אז את החלק הקשה כבר צלחת 🙂

 לכן בחלק הזה , נתמקד בהפסקות קצרות יותר בין התרגילים ובדרגת עומס קצת יותר קשה לשרירים וגם ברמה הזאת יש 18 אימונים שלמים וסה”כ 72 תרגילים.
בחלק הזה תרגישי את הגוף מתחזק ומתהדק והעבודה על סיבולת לב ריאה משתפרת.

– תקבלי גישה 24/7 אונליין לצפייה מתי שנוח לך

– כל אימון אורך  10 דקות


רמת מתקדמות פלוס בנות אתן בליגת האלופות עכשיו !

בתכנית האימונים המתקדמת ביותר את כבר מתאמנת ברמה שלי 🙂

לכאן את תגיעי שהגוף שלך כבר מחוטב, מבטיחה שאת תרגישי חזקה ובריאה יותר ותתאהבי בשגרת האימונים החדשה שלך.

כי בחלק הזה, את תוכלי להרגיש שקבוצת השרירים שנעבוד עליה בכל פעם מתחזקת והתוצאות שלך בהתאם. זה החלק המהנה ביותר, כי את כבר תוכלי להתגאות בגוף שלך בכל פעם שאת מסתכלת במראה.

גם בחלק הזה יש 18 אימונים שלמים וסה”כ 72 תרגילים.

– תקבלי גישה 24/7 אונליין לצפייה מתי שנוח לך

– כל אימון אורך 10 דקות בלבד

Back to top button
Close