בטן שטוחה : 5 טיפים קריטיים לבטן חטובה שאת חייבת להכיר.


בטן שטוחה – מי מאיתנו לא הייתה רוצה להשיג בטן שטוחה. אבל לפני שנתחיל לעשות את הצעד הראשון, כדאי שנכיר את המיתוס השגוי שכדי להשיג את מראה הבטן המחוטב, אנחנו צריכות להרעיב את עצמנו או לבצע אלפי כפיפות בטן ביום. הסוד לבטן שטוחה, טמון בשילוב של אימון יעיל ותזונה מתאימה.

טיפ 1 – זו לא הכמות אלא האיכות.

אלפי כפיפות בטן רק יגרמו לשרירי הבטן שלך להיתפס, כדי לקבל את המראה המחוטב ולראות תוצאות, כל מה שאת צריכה לעשות זה בעצם ליישם תכנית אימונים חכמה. כאשר הרעיון הוא לשלב תרגילים בשילובים מיוחדים שעובדים על שרירים שונים באזור הבטן.



טיפ 2 – לעבוד על מספר שרירים בבטן, באותו אימון

עבודה על מספר שרירים שונים באזור הבטן, יעילה מאוד להשגת בטן חטובה. זה טיפ אחד פשוט לבטן שטוחה שאת חייבת ליישם במידה ואת רוצה להפוך את האימון שלך לאפקטיבי. עבודה על שריר בטני אחד אינה יעילה מספיק ואינה מאמצת את כל השרירים, ולכן, אינה מומלצת.



טיפ 3 – לשלב שורפי שומן טבעיים בלבד

כדי לראות את תוצאות החיטוב, יש לדאוג שאנחנו שורפות את השומן שנמצא בבטן. כדי לזרז את התהליך, אפשר להשתמש במאכלים שנחשבים לשורפי שומן טבעיים, רשימת המאכלים ארוכה. כמה דוגמאות למאכלים שיעזרו לך להיפטר מהשומן בבטן מהר יותר : אשכולית אדומה, שיבולת שועל ושקדים / אגוזים.

בטן שטוחה


טיפ 4 – ניקוי רעלים בעזרת שתייה מרובה

שתיית מים מנקה את הרעלים מהמערכת, ולכן היא מסייעת גם לניקוי הרעלים שמצטברים בתאי השומן בגוף שלנו. שתיית 8 כוסות מים ביום, תוכל לעזור לך גם להישאר שבעה, אבל גם להיפטר מרעלים שנמצאים בתאי השומן בגוף שלנו ומקשים על תהליך הירידה במשקל. אז פשוט תשתי יותר !

בטן שטוחה


טיפ 5 – תזונה מאוזנת ומתאימה

אכילה נקייה מומלצת מאוד. אכילה נקייה היא למעשה, הימנעות מאכילת מזון עם המון תבלינים כמו מלח, סוכר ומזון המכיל הרבה שומן, שיכולה להוביל לנפיחות בבטן, לעומת זאת שילוב של דגנים מלאים, פירות וירקות טריים יתרמו מאוד להורדת הנפיחות באזור הבטן שלך.

בטן שטוחה

לסדנאות האימון שלי לחצי כאן

Back to top button
Close