משפטי מוטיבציה לדיאטה שכל אחד ואחת חייבים להכיר

משפטי מוטיבציה לדיאטה עוזרים לנו להיזכר במטרות שלנו, לפעמים שהשגרה אינטנסיבית ועמוסה, אנחנו חייבים להיזכר למה התחלנו מלכתחילה.

10 משפטי מוטיבציה לדיאטה

  1. הגבול היחיד שיש לך זה אתה – כדאי תמיד להסתכל פנימה ולראות מהי הסיבה שבגללה אתם לא משיגים את מה שאתם רוצים, ב-99% מהמקרים תגלו שהדבר היחיד שעוצר אתכם זה אתם.

2) הפרויקט הכי טוב שתעבוד עליו אי פעם זה אתה -הגוף שלכם, הבריאות הנפשית והפיזית שלכם או ההתפתחות האישית שלכם זה הפרויקט הכי חשוב שיהיה לכם אי פעם. ולכן, אין יותר שווה מההשקעה שלכם בעצמכם.

3) אתם יכולים להיכשל רק כשאתם מרימים ידיים – כשאתם מנסים אין דבר כזה כישלון. כשאתם מוותרים לעצמכם אתם פשוט מכשילים את עצמכם מראש.

4) מה שאתם אוכלים כשאתם לבד אתם לובשים שאתם בציבור – לפעולות שאנחנו עושים יש תוצאות. לכן, כדאי לעשות פעולות שיעשו לנו טוב ויגרמו לנו להתגאות ולהרגיש טוב.

4) אתם חזקים מעבר למה שאתם חושבים – החוזק המנטלי שלנו מתגלה דווקא שאנחנו מעזים לעשות דברים שנמנענו מהם בעבר. רק שאנחנו מתחילים לפעול אנחנו מגלים כמה חזקים אנחנו יכולים להיות.

לעוד משפטי מוטיבציה יפים >>

 

6) אתם לא צריכים לאכול פחות, אתם צריכים לאכול נכון – דיאטות רעב וכסח לא יגרמו לכם להיראות טוב לזמן ארוך. שינוי הרגלים לא נכונים זה המפתח להצלחה ולתוצאות לטווח ארוך.

7) להתמכר לתהליך – הרבה מאיתנו מרוכזים בתוצאה ושוכחים להתמכר לתהליך ולדרך . כל הכייף זה לדעת שליעדים שלנו אנחנו נגיע ובינתיים, לא לשכוח לשחרר וליהנות מהתהליך.

8) תפסיקו להגיד ממחר – ממחר אני אתחיל דיאטה, ממחר אתחיל לאכול מסודר, ממחר אתחיל ללמוד.

9) תרשו לעצמכם לדמיין – מותר ואפילו מומלץ לדמיין את איך שתרגישו כשתשיגו את הגוף, הבריאות, הכושר וההרגשה שאתם רוצים. אם אתם יכולים לדמיין את זה תוכלו גם להשיג את זה.

10) אתם לא יכולים להשתפר אם אתם לא מנסים – אתם חייבים לנסות כדי להיכשל ולהשתפר. הכישלונות גורמים לנו להפוך לגירסא משודרגת של עצמנו. לצבור ידע, כוח, ניסיון הם דברים שהופכים אותנו לטובים ומוצלחים יותר במה שאנחנו עושים.

 

למחשבון BMI לבדיקת תקינות המשקל שלך >>