מיכל אמדורסקי מציגה את שייפ אפ תכנית החיטוב הביתית:

מיכל אמדורסקי יוצרת תכנית החיטוב ‘שייפ- אפ’ אשר נותנת פתרון לנשים רבות הנתקלות בקושי להכניס שגרת אימונים לחייהן המשלבים קריירה עם אמהות . בעזרת תוכנית האימונים החדשנית והדיגיטלית תוכלי גם את לגבור בהצלחה על האתגר שהשגרה מציבה ולהתחטב עם מגוון אימונים מכל מקום ובכל זמן שלוקחים רק 10 דקות ביום.

shape your life in 10 minutes a day

מיכל אמדורסקי משתפת איך הכל התחיל

לאחר הלידה השלישית שלי בגיל מתקדם, גיל 40. הגוף שלי ספג טראומה רצינית. סבלתי מאוד מבריחת שתן, צניחת אגן ושרירים רפויים ולאחר התייעצות עם מאיה המאמנת כושר שלי, הבנתי שאין מנוס מלהכניס שגרת כושר יעילה לחיים שלי.

 

ביקשתי ממאיה שתבנה לי תכנית אימונים קצרה וממוקדת והיה חשוב לי שזה יהיה מהבית. כי לא היה לי הרבה פנאי רציתי אימון טוב גם של שריפה קלורית וגם של חיטוב הגוף בגלל שהייתי בבית מניקה והתינוקת הייתה תלויה בי 24/7.
אחרי שבוע וחצי כבר התחלתי להרגיש שאני יורדת במשקל ואחרי 30 יום, היה לי ברור שיש שיפור בטונוס של השרירים ואני מתחילה לחזור לעצמי מבחינת חיטוב.

 

מאיה ואני התחלנו להבין שיש פה תכנית פעולה שעובדת. ואז התחילו הניסויים. שילובים שונים של תרגילים, בקשות ממאיה שאבדוק מה עובד הכי טוב, איפה אני מרגישה שאני עובדת יותר יעיל ואיפה פחות. וכך נבנתה לה לאט לאט שייפ – אפ.