כמה קלוריות הגוף שורף ביום ? גלי עכשיו

כמה קלוריות הגוף שורף ביום?

כמה קלוריות הגוף שורף ביום היא בהחלט שאלה שמעניינת לא מעט נשים וגברים. נתחיל מהעובדה בכל יום אתה שורף קלוריות. כשאנחנו עושים פעילויות יומיומיות כמו הליכה מהבית לרכב, קימה מהכיסא, לקיחת השלט מהשולחן או הקלדה על המחשב, הגוף שלנו שורף קלוריות – אפילו הפעילויות הבסיסיות ביותר שהגוף שלנו עושה כמו: לנשום, או זרימת דם לאיברים השונים גורמת לגוף להשתמש באנרגיה הקיימת, וזאת על אף שבפועל אנחנו נמצאים במצב מנוחה.

הנוסחה של האריס בנדיקט יכולה לעזור לך להבין זאת. נוסחה זו מחשבת את קצב חילוף החומרים הבסיסי שלך (BMR), שהוא מספר הקלוריות שהגוף שלך זקוק לתפקוד במנוחה. בעזרת חישוב אחד נוסף תוכלו לחשב כמה קלוריות אתם זקוקים מדי יום בכדי לשמור על המשקל הנוכחי. אכילת פחות קלוריות מכך תביא לירידה במשקל.

הנוסחה של האריס בנדיקט יכולה לעזור לך להבין זאת. נוסחה זו מחשבת את קצב חילוף החומרים הבסיסי שלך (BMR), שהוא מספר הקלוריות שהגוף שלך זקוק לתפקוד במנוחה. בעזרת חישוב אחד נוסף תוכלו לחשב כמה קלוריות אתם זקוקים מדי יום בכדי לשמור על המשקל הנוכחי. אכילת פחות קלוריות מכך תביא לירידה במשקל.

כמה קלוריות הגוף שורף ביום לפי משוואת האריס בנדיקט ?

המשוואה הפשוטה הזו, מאפשרת לך להבין כמה קלוריות אתה צריך לאכול ביום. הנוסחה מותאמת בהתאם למין, גיל ומשקלך כדי לתת תשובה אישית. החלקים הבאים יגידו לך כיצד לבצע חישובים אלה. אם אתם מחפשים תשובה מהירה, תוכלו להשיג מחשבון .
כדי לחשב את ה- BMR שלך, השתמש במין, בגיל ובמשקל שלך כדי להתאים את הנוסחה.
עבור גברים, השתמש במשוואה הבאה:
66 + (6.2 x משקל) + (12.7 x גובה) – (6.76 x גיל) = BMR
עבור נקבות
השתמש במשוואה הבאה: 655.1 + (4.35 x משקל) + (4.7 x גובה) – (4.7 x גיל) = BMR
לחשב את הפעילות היומיומית
  • 1.2, לא אקטיבי
  • 1.375, קצת אקטיבי
  • 1.55, אקטיבי
  • 1.725, אקטיבי מאוד
  • 1.9,אקטיבי אקסטרא או עובד בעבודה אקטיבית
החישוב המלא של כמה קלוריות הגוף שורף
  • BMR x activity level = כמה קלוריות הגוף צריך לשרוף כדי לא לעלות במשקל