Uncategorized

התעמלות לגיל השלישי : לשמור על הכושר גם בגילאים מתקדמים

התעמלות וכושר גופני לגיל השלישי חשובה מאוד. נכון שהזדקנות היא בלתי נמנעת, אבל זה ממש לא אומר שצריך להזניח את הכושר או להפוך להיות פחות פעילים.

תהליך ההתבגרות גורם לגוף להאט ומשימות שהיו קלות ךביצוע בעבר, כעת ללא ספק ידרשו קצת יותר מאמץ. חילוף החומרים מאט דבר שגורם לעלייה במשקל.

התעמלות לגיל השלישי ומסת השריר

מסת השריר פוחתת משנה לשנה ולמרות שזה נשמע פחות אופטימי, יש גם חדשות טובות: אפשרי בהחל להאט את תהליך ההזדקנות באמצעות פעילות גופנית סדירה

פעילויות כמו אימוני כוח ואימוני אירובי יכולים לעזור לשמור על מסת שריר, לשפר את יכולות הסיבולת לב ריאה ולאפשר לאוכלוסיית הגיל השלישי לקיים חיים איכותיים ובריאים.

אימון כושר מהבית לגיל השלישי

הגעת לגיל השלישי, סימני הגיל מתחילים לאותת, אבל את עדיין מרגישה צעירה מתמיד ואת רוצה להמשיך להרגיש חזקה, גמישה ואנרגתית כמו בימים שעברו.

הגעת לגיל השלישי, סימני הגיל מתחילים לאותת, אבל את עדיין מרגישה צעירה מתמיד ואת רוצה להמשיך להרגיש חזקה, גמישה ואנרגתית כמו בימים שעברו.

ואת יודעת שפעילות גופנית, תוכל להביא אותך להרגיש הרבה יותר ולעכב את ההזדקנות. כי פעילות גופנית וכושר חשובים בכל גיל.

אף פעם לא מאוחר להתחיל להתאמן

רק מה הבעיה העיקרית ?

את צריכה תכנית פעולה שתתאים לגוף שלך, שכבר פחות חזק וגמיש, יותר רגיש לפציעות ומתאושש לאט יותר.

ולצערי, מלבד פעילויות במתנ”ס או בחוגים , לא ממש קיימת בחברה שלנו התייחסות לבנות הגיל השלישי שיכולים לתת גם לך …

 פתרון סדיר, זמין ושיתאים את עצמו לשגרת החיים שלך.  

במיוחד שלא לכולן מתאים אימון בחדר כושר.

מייל מקסים שקיבלתי מלקוחה שלי :

ומהסיבה הזאת, החלטתי להרים את הכפפה ולבנות יחד עם מאיה, מאמנת הכושר שלי, תכנית ביתית בליווי צעד אחר צעד שלי, שמכילה 18 אימונים שמותאמים לגיל השלישי.
התעמלות לגיל השלישי

למי מתאימה התכנית שלי ?

למי שרוצה להמשיך להרגיש אנרגתית

למי שרוצה לחזק את השרירים והעצמות

למי שרוצה תכנית פעולה סדירה וזמינה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
Close