טיפ אחד פשוט לבטן שטוחה ומפוסלת

שואלות אותי בכל מקום, ברחוב, בפייסבוק וגם באינסטגרם שלי את השאלה המאוד ספציפית הזאת: מיכל, תני איך אני משיגה בטן שטוחה ? תני לי רק טיפ אחד פשוט לבטן שטוחה וחטובה”…  אז החלטתי לכתוב לך את הטיפ הכי טוב שיש לי בארסנל .

טיפ אחד פשוט לבטן שטוחה

הטיפ הכי טוב שאני יכולה לשתף איתך הוא לבצע אימון גוף מלא. כאשר אימון כזה יגרום לך להיפטר מאחוזי שומן וגם לחזק את כל השרירים בגוף. הסיבה היא שאם נבצע אימון ממוקד לאזור הבטן בלבד, אך יש לא מעט אחוזי שומן שאנחנו צריכות להוריד , לא נוכל לראות את העבודה שהשקענו. זאת אומרת ששרירי הבטן שלנו כן יתחזקו אבל השומן שעוטף את האזור לא יאפשר לנו גם לראות את התוצאות שהושגו מהאימונים.

מהסיבה הזאת, אני ממליצה קודם כל לשלב תוכנית של אימון אינטרוולים שעובדת על הורדת אחוזי השומן וגם על חיזוק וחיטוב השרירים. ורק אח”כ, לבצע עוד אקסטרה תרגילים שעובדים על חיטוב הבטן בצורה ממוקדת, למקסום החיטוב הבטני שאנחנו רוצות להשיג.

מה זה אימון אינטרוולים

אימון אינטרוולים זה אימון שעובד על עצימות גבוהה כאשר הסוד בתכנית הזאת, הוא שהיא בנויה על שילוב של תרגילים שעובדים יחד על שריפה קלורית ועל חיזוק, חיטוב ועיצוב. זה גם מה שהופך את שייפ – אפ לתכנית סופר יעילה וממוקדת ,למרות שכל אימון בה אורך 10 דקות בלבד. אנחנו עובדות  כ- 2 דקות על כל תרגיל, כשבכל אימון יש 4 תרגילים.

בין כל תרגיל ותרגיל יש מנוחה של חצי דקה / דקה לפי הרמה שאת נמצאת בה (למטה אפרט על הרמות) ואנחנו עובדות בשיטת מחזורים קצרים בעצימות גבוהה. העבודה על עצימות בעצם “מכריחה” את הגוף לעבוד בצורה אידיאלית.  ככה שגם אחרי האימון, נמשיך לשרוף קלוריות שזה יתרון משמעותי !

שלוש הרמות בתכנית

ברמת המתחילות היה לי חשוב להכניס אותך לכושר בצורה הדרגתית ולהרגיל אותך להתמיד בשגרת אימון.

רוב הנשים מתקשות לעשות את הצעד הראשון. ובגלל זה, היה לי חשוב לבנות לך תוכנית שאת יכולה ליישם גם אם את לא בכושר בכלל.

 18 אימונים שלמים וסה”כ 72 תרגילים

– תקבלי גישה לתכנית 24/7 אונליין מתי שנוח לך

– כל אימון אורך 10 דקות בלבד

לרמת המתקדמות את כבר מגיעה אחרי שאת מורגלת לשגרת האימונים. אז את החלק הקשה כבר צלחת 🙂

לכן בחלק הזה , נתמקד בהפסקות קצרות יותר בין התרגילים ובדרגת עומס קצת יותר קשה לשרירים וגם ברמה הזאת יש 18 אימונים שלמים וסה”כ 72 תרגילים.

בחלק הזה תרגישי את הגוף מתחזק ומתהדק והעבודה על סיבולת לב ריאה משתפרת.

– תקבלי גישה 24/7 אונליין לצפייה מתי שנוח לך

– כל אימון אורך  10 דקות

רמת מתקדמות פלוס בנות אתן בליגת האלופות עכשיו !

בתכנית האימונים המתקדמת ביותר את כבר מתאמנת ברמה שלי 🙂

לכאן את תגיעי שהגוף שלך כבר מחוטב, מבטיחה שאת תרגישי חזקה ובריאה יותר ותתאהבי בשגרת האימונים החדשה שלך.

כי בחלק הזה, את תוכלי להרגיש שקבוצת השרירים שנעבוד עליה בכל פעם מתחזקת והתוצאות שלך בהתאם. זה החלק המהנה ביותר, כי את כבר תוכלי להתגאות בגוף שלך בכל פעם שאת מסתכלת במראה. גם בחלק הזה יש 18 אימונים שלמים וסה”כ 72 תרגילים.

– תקבלי גישה 24/7 אונליין לצפייה מתי שנוח לך

– כל אימון אורך 10 דקות בלבד