אימוני כושר אונליין היישר מהסלון בבית

אימוני כושר אונליין לחיטוב 

אימוני כושר אונליין הם הבשורה האחרונה בתחום הכושר בשנים האחרונות. כאשר מכון הכושר, הסטודיו ועולם האימונים האישיים, הופכים להיות פחות ופחות מרכזיים בעולם החדש. בשביל להתאמן היום ולהשיג תוצאות מרשימות, לא צריך הרבה, מספיק שיהיה לכם סלון מרווח, מזגן ומזרן יוגה.

העומס, השיגרה והחיים עצמם, לא פעם גורמים לנו לוותר על פעילות גופנית ולהתמקד בדברים שאנחנו סוג של חייבים לעשות – כמו לצאת לעבודה, לפרנס את המשפחה, לדאוג לילדים ולשים את כולם במקום ראשון ולפעמים, לשכוח קצת מעצמנו. תחושת הוויתור על עצמנו לא פעם, מותירה נשים רבות מתוסכלות שהן מזניחות את עצמם במלחמת הזמן שהחיים מזמנים לנו.

 

אימוני כושר אונליין כשחדר הכושר סגור

אימוני הכושר אונליין תפסו תאוצה בתקופה האחרונה, ומציעים לכל מתאמן מגוון שיטות אימון שונות, מאמנים, מחירים סופר נוחים, הרבה מאלה שאפשר למצוא במכונים, ולא פחות חשוב מזה, חיסכון בזמן שמאפשר לנו להישאר בבית, לחסוך את ההתארגנות ואת הפקקים ומציאת החניה בדרך למכון הכושר.
כעת, ובמיוחד לאור התקופה האחרונה בה כולנו מוצאים את עצמנו מבלים יותר ויותר זמן בבית, קורונה, בידודים או שגרת חיים עמוסה וצפופה – הפתרון הוא אידיאלי.
ככל שהזמן עובר והטכנולוגיה מתפתחת, נהיה יותר ויותר ברור שכבר לא צריך לצאת החוצה כדי ״לחיות את החיים״. את האוכל והמצרכים אנחנו מזמינים עד הדלת, אץ הקולנוע החלפנו בצפייה בסרטים בנטפליקס ואפילו את העבודה, העברנו למתכונת עבודה מהבית.
אימוני אונליין

יתרונות של אימוני כושר אונליין

החיסכון העצום בזמן, בכסף ובאנרגיה, לצד הקורונה שעדיין אורבת לנו גורמים ליותר ויותר אנשים להישאר בבית ולעשות את הפעילות הגופנית שלהם, מהאזור הכי נוח בעולם.

מיכל אמדורסקי ומאיה תדהר עלו על טכניקה מיוחדת ויש מי שיגיד גאונית. הטכניקה של השתיים, עובדת על שיטת אימון קצרה, יעילה ואפקטיבית. בזכות האימון הקצר שלהן, אשר עורך רק כ- 10 דקות, המתאמנות זוכות לעבוד בשתי חזיתות. שריפה קלורית, אירובי, סיבולת לב ריאה וחיזוק הכושר הגופני ומצד שני, הן עובדות באותו האימון על חיטוב האיזורים הכי חשובים לנשים. אזורים כמו ירכיים, בטן, עיצוב הרגליים וכמובן, איך אפשר שלא – מיצוק וחיזוק שרירי הישבן. מוזמנות להציץ .