אימון כושר ביתי ללא מכשירים עם הום סטודיו זה אפשרי

אימון כושר ביתי הוא פתרון זמין ונגיש להמון נשים עסוקות, אשר לא מוצאות את הזמן לצאת לחדר הכושר . אימון כושר בבית יכול לגרום לך לעבוד על חיטוב של כל אזורי הגוף, גם ללא מכשירים או ציוד נלווה.

אימון כושר ביתי שהשגרה עמוסה

כשהחיים עמוסים, מנוי לחדר כושר הוא לא תמיד אופציה יעילה. הנסיעה לחדר כושר, זמן האימון עצמו והחזרה הביתה יכולים לדרוש מאתנו זמן רב שלא מצוי ברשותנו. אז במקום להזניח את הגוף, המראה והבריאות, כל אחת יכולה למצוא לעצמה 10 דקות בלבד ולבצע תרגילי ספורט יעילים שעובדים על שרפת שומנים וחיטוב צורה אופטימלית. וכל זה ללא מכשירים בכלל ובאימון כושר ביתי.

אימון כושר ביתי ללא מכשירים

כדי לחטב את השרירים אנחנו צריכים להפעיל התנגדות על השריר. יש לא מעט אימונים ותרגילים ביתיים ללא מכשירים כמו אימון HIIT שיכולים לעזור לך ליצור התנגדות על השריר. אז אם את לא אוהבת חדר כושר? הכתבה הזאת היא בדיוק בשבילך, ויש לנו כאן לא מעט סוגי אימונים שאפשר לבצע בלי כל אביזרי עזר.

אימון כושר ביתי

אימון אינטרוולים שעובד על כל הגוף

אימון שמשלב עבודה על אירובי ( שריפת קלוריות) ועבודה על חיזוק, מיצוק ועיצוב השרירים. וכל זה, עם פוקוס על אזורי החיטוב שחשובים לנשים כמו: בטן, ירכיים, ישבן, זרועות ועוד. ניתן לבצע את האימון מהבית.

אימון לבטן שטוחה ומעוצבת

מאגר אימונים מגוון שעובד בצורה ממוקדת על קבוצות שרירים באזור הבטן. אשר יובילו אותך למיצוק, חיטוב ועיצוב הבטן. מצוין לנשים לאחר הלידה או לנשים שנקודת התורפה שלהן היא הבטן.

אימון כושר ביתי

אימון לישבן – ירכיים

מאגר אימונים מגוון שעובד בצורה ממוקדת על קבוצת שרירים בפלג הגוף התחתון, שיוביל אותך למיצוק, חיטוב ועיצוב אזור הירכיים והישבן. נעבוד על צמצום היקף הירכיים וחיזוקן.

אימון כושר בבית

אימון קליל לנשים מבוגרות

תכנית אימונים מגוונת שמשלבת אימוני כוח קלילים בשילוב של אירובי לנשים : ללא כושר כלל / בגיל השלישי/ עם בעיות בריאות (באישור רופא בלבד) יכולה לעזור לך ליישם תכנית סדירה שתסייע לך לשמור על הבריאות ולשיפור בהרגשה.

תזונה נכונה לשילוב עם כל אימון

כי שמאמינה באורח חיים בריא ונמנעת מדיאטות "כסאח", אני מאמינה שכדי להגיע לתוצאות אמתיות ולשמר אותן לטווח ארוך, אנחנו חייבות לדעת מה לאכול, מתי ואיך. אנחנו חייבות לאמץ פתרון אשר בעזרתו לא נרגיש שאנחנו מקריבות או סובלות מהתהליך.