תוכנית אימונים

תוכנית אימונים ביתית לנשים שאורכת 10 דקות ליום

תוכנית אימונים ביתית לנשים צריכה בראש ובראשונה, להתאים לשגרת החיים שלך, ויש לכך 3 סיבות קריטיות להצלחה שלך, בואי נבין את הסיבות יחד.
 
1)היכולת להתמיד לטווח ארוך: חשוב מאוד להבין שתוצאות שנשמרות תלויות ביכולת שלך להמשיך לבצע את תכנית האימון שלך גם במקרים שבהם את עייפה, שחוקה מהשגרה, או בימי החורף שיותר קשה לנו להזיז את עצמנו מהספה ומהטלוויזיה.
 
2) היכולת לבצע אימון יעיל בזמן קצר: אחת הסיבות שגורמות לך להפסיק את האימון באמצע היא כשאת חווה קושי לאורך זמן האימון. ולכן, חשוב לאמץ תוכנית אימונים ביתית לנשים, שמצד אחד היא  קצרה ותכליתית, ומצד שני, עובדת על אפקטיביות ויעילות ומביאה את הגוף שלך למיצוי הפעילות הספורטיבית בצורה הטובה ביותר.
 
3) היכולת להיות מונגשת ללא קשר לזמן / מיקום : לא תמיד יש לנו את המוטיבציה והדרייב לצאת מהבית אחרי יום עמוס של עבודה, טיפול בילדים, ופעילויות שגרתיות אחרות. לכן אחוזי הנטישה בחדר הכושר, עומדים על אחוזים גבוהים מאוד. אולי את מכירה את זה מקרוב, את נרשמת לחדר הכושר בהתלהבות רבה, מתמידה בהתחלה, ואז כשגחלת המוטיבציה מתחילה לדעוך, את מוצאת את עצמך משלמת כל חודש למנוי חודשי שאת לא מנצלת בכלל.

” להתחטב מהאזור הנוח שלך “


תכנית כושר ביתית לנשים | מיכל אמדורסקי | שייפ אפ

תוכנית אימונים ביתית לנשים שרוצות להיכנס לכושר ולהשיג גוף חטוב


פעילות אירובית
– נעבוד על שריפה קלורית, חיזוק סיבולת לב ריאה, נרגיל את הגוף שלנו לעבוד בעצימות גבוהה שתעזור לנו להיכנס לכושר, לבצע את הפעילויות השגרתיות, כמו עלייה במדרגות, הליכה מהירה התכופפות ועוד ביתר קלות.

 

מצד שני, הגוף ישרוף יותר קלוריות, המטבוליזם (חילוף חומרים) ישתפר, רמות האנרגיה שלנו יעלו, יהיה לנו יותר קל לתפקד ולקום בבוקר. נרגיש קלילות וחיוניות יותר.
 
פעילות אנאירובית – נעבוד על חיזוק השרירים באזורים שהכי חשובים לנו, בטן, ישבן, ירכיים, זרועות. בעזרת אימונים שמייצרים התנגדות לשריר, נוכל לעצב את השרירים, לחזק אותם ולראות את אפקט החיטוב משפיע גם על הנראות שלנו. תוכלי ללבוש ג’ינס צמוד ולהרגיש שהבטן והצדדים יותר מהודקים, כמו כן, הישבן יותר מורם ומוצק.
 
תוכנית אימונים ביתית לנשים
Healthy Breakfast

תוכנית אימונים ביתית לנשים משלבת גם תזונה בריאה

כשמדברים על חשיבות של תזונה בריאה כחלק משגרת האימונים שלנו וקבלת תוצאות, זה לא בהכרח אומר שאנחנו צריכות לעשות דיאטה, חשוב שנבין את זה וניקח את זה לצומת ליבנו.

לא כל הנשים בנויות לדיאטות, יש נשים שהדבר הנכון בשבילן, הוא להכניס בהדרגה מזונות ומאכלים בריאים, עתירים בחלבון ודלים בקלוריות.

הנוסחה שעובדת לי, היא פשוט להכין בבית את המתכונים שאהובים עליי מבלי לוותר על ג’אנק פוד מידיי פעם, כך אני מרגישה שאני קשובה לצרכי הגוף שלי, רוב הזמן. וכשאני צריכה לאכול שוקולד או להכניס לגוף קצת ג’אנק אני עושה את זה. כל הסוד הוא להגיע לאיזון שלך.
תוכנית אימנוים ביתית לנשים
תוכנית אימנוים ביתית לנשים

תוכנית אימונים ביתית לנשים בשיטת 10 הדקות, זה פשוט עובד

כשחשבתי על התכנית המנצחת לקחתי בחשבון את כל מה שהצגתי בפניכן בכתבה כאן למעלה, היכולת להתמיד, זמן האימון, העובדה שדיאטה לא עובדת לרוב הנשים לטווח הארוך, האימונים הלא אפקטיביים שהרבה נשים עושות.

כל הגורמים האלו נלקחו בחשבון כשחיפשתי את תכנית האימונים המנצחת לחיים שלי. אחרי לידה שלישית, מניקה תינוקת, בגיל הרביעי, היה לי ברור שלמכון הכושר, אני לא רוצה ולא יכולה לחזור.
 
מאיה תדהר, מאמנת הכושר שלי, בנתה לי תוכנית אימונים ביתית שפשוט התאימה את עצמה, לחיים האישיים שלי, מודה שבהתחלה הייתי סקפטית מאוד, כמי שכל החיים עסקה בפעילות ספורטיבית, ריקוד והופעות על במה שדורשות ממך להיות בכושר, גם אני תהיתי לעצמי, איזה אימפקט כבר יהיה לתוכנית אימונים שאורכת 10 דקות בלבד ביום.
 

חוק פרטו מה זה ואיך זה קשור ליעילות של תכנית אימונים ביתית לנשים

עקרון הידוע גם בשם כלל 80-20, הכלל הומצא על ידי כלכלן איטלקי  וגורס כי בתופעות רבות 80% מהפעילות מקורם ב-20% מהגורמים הפעילים.
כך הוא  הבחין בעקרון זה לראשונה בהקשר של עושר. פרטו שם לב לעובדה ש- 80% מהעושר באיטליה נמצא בידיהם של רק 20% מהאוכלוסייה. בעקבות התגלית, הוא המשיך לבדוק את הממצאים גם במדינות נוספות ומצא שההתפלגות בהן, הייתה ממש דומה גם במדינות אחרות.
 
אם ניקח את הכלל לתחום האימונים נוכל להבין ש80% מהתוצאות יכולות להגיע מ20% פעולות נכונות שנעשה, דבר המחזק את עניין האפקטיביות של תוכנית אימונים ביתית לנשים שמובילה לתוצאות. כך זמן האימון מאבד לעיתים קרובות רלוונטיות, בעוד שהפעולות שנכונות לנו משפיעות על היכולת ההתמדה שלנו ועל התוצאות שלנו לטובה.
 

מבנה תכנית האימונים הביתית לנשים של שייפ אפ

התכנית מכילה שלוש רמות קושי : מתחילות | מתקדמות | ומתקדמות פלוס.

כאשר בכל רמה יש 18 אימונים שלמים שנבנו עם שילובים של תרגילים שעובדים על אירובי ועל אנאירובי בצורה האידיאלית ביותר. כל אימון כזה אורך כ- 10 דקות בלבד, ועובד על אזורי חיטוב שונים.
 
 

תכנית האימונים הביתית לנשים – מאיפה ? ומתי ?

הגישה לתכנית מתבצעת מכל מכשיר חכם: סמארטפון, טאבלט, חיבור לטלוויזיה חכמה. באופן הזה את יכולה להחליט מאיפה ומתי לבצע אימון.  דבר שמאפשר לך גמישות רבה במשך היום.


Tags

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
Close