איך להתחטב לאחר חופשת הלידה ולהתגבר על הקשיים?

איך להתחטב לאחר חופשת הלידה :מיכל אמדורסקי מדברת על הקשיים לאחר חופשת הלידה עם בתה אריה , שהיום כבר בת 4. על חוסר הזמן לעצמה ותחושת ההזנחה שהרגישה לאחר שהגוף השתנה ,היא מדברת על שרירי הבטן שנחלשו ושרירי האגן שלא תיפקדו וגם על התופעה המוכרת לנשים רבות -צניחת רחם.

כמו אמהות רבות בחופשת לידה , אימון בחדר כושר לא היה אופציה בכלל בהתחשב בעובדה שיש יצור קטן שתלוי בנו 24 על 7.

וכשאריה נרדמה מיכל ניצלה את הזמן כדי לשקם את הגוף ולהבריא. באימון של 10 דקות , זמן שכל אחת יכולה לעמוד בו.

הטעות שרוב הנשים עושות היא שהן מרגישות תסכול מהמצב שהן אינן יכולות לפנות זמן לאימון בחדר הכושר . הטעות היא שהן מלקות את עצמן לאור העובדה הזאת במקום לחפש פתרון ריאלי שיתאים את עצמו לשגרת חייהן ולא להפך.

איך להתחטב לאחר חופשת הלידה?

למידע נוסף:

Back to top button
Close